• Landsdækkende bytteservice
  • Fragt fra kr. 29,-

Forsendelse og levering

1. Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan der være to mulige grunde:

Din mail er forkert
Har du skrevet din mailadresse forkert, kan ordrebekræftelsen ikke komme frem til dig. Kontakt kundeservice her ​​​så kan vi rette din mailadresse, og gensende din ordrebekræftelse.

Din ordre er ikke gået igennem
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse kan det være, at din ordre aldrig er gået igennem. Dette kan f.eks. skyldes en fejl da du skulle betale. Kontakt kundeservice her inden du bestiller igen, så vi kan tjekke, om ordren er gået igennem.

2. Kan jeg få min bestilling leveret i en af Harald Nyborgs butikker?
Det er desværre ikke muligt at få leveret i en af vores butikker.

3. Kan jeg vælge leveringstidspunkt?

Nej, det er ikke muligt at vælge dag eller tidspunkt. Vi kan dog udskyde afsendelse af pakken, hvis du f.eks. først ønsker pakken afsendt om 14 dage. Ønske om dette, kan noteres i beskedfeltet ved bestilling.

4. Kan jeg blive kontaktet inden levering?

Vi kan notere på fragtbrevet, at du gerne vil ringes op inden levering - dette kan dog ikke garanteres, men chaufføren vil, hvis det er muligt, prøve at efterkomme dit ønske.

Er varen mærket med "direkte levering fra leverandør - sælges ikke i webshop" vil dette ønske ikke kunne imødekommes.

5. Bliver min vare sat uden kvittering, hvis jeg ikke er hjemme?

Ved køb af vores almindelige sortiment, stilles varen kun, hvis du selv har bedt om det. Der kan være særlige regler ved varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør”, hvor varen automatisk vil blive sat uden kvittering.

6. Kan min levering blive sat på adressen?

Leveringer som efter købers ønske stilles uden kvittering, er for købers egen risiko ved eventuelle mangler og beskadigelse.

Sendes ordren med PostNord skal man være tilmeldt "Flexlevering", link til dette findes i feltet levering under bestillingen.

Sendes ordren med fragtmand kan der ønskes, dog ikke garanteres, en af de fortrykte muligheder for afsættelse – andet ønske om placering, vil desværre ikke kunne imødekommes. I vores handelsbetingelser kan du også finde links til flexlevering og engangsfuldmagt. Det er ikke muligt både at blive kontaktet og få varen sat samtidigt.

7. Kan fragtmanden hjælpe med at bære min vare ind?

Nej, Danske Fragtmænd tilbyder ikke at bære din vare ind. Der leveres kun til kantsten. Fragtmanden har heller ikke mulighed for at tage f.eks. dit gamle køleskab med sig, når han/hun leverer et nyt til dig.

8. Hvornår ankommer mine varer?

Vær opmærksom på, at nogle varer kan have længere leveringstid, hvis de ikke er på lager. Dette kan altid ses på hjemmesiden, inde på varen. Ved bestillingsvarer kan der være længere leveringstid, men det fremgår altid på hjemmesiden, under varen.

Du kan altid følge din pakke via track and trace, når den er afsendt fra vores lager – dette gælder ikke varer, der på hjemmesiden er markeret med "leveres direkte af leverandøren".

9. Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?

Når din pakke bliver afsendt fra vores lager, modtager du en mail med et track and trace-link, her kan du følge din pakke hele vejen fra vores lager, og til dit valgte leveringssted. Gælder dog ikke varer mærket med ”leveres direkte af leverandøren”.

Ser det ud til, at din pakke sidder fast et sted, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice her

10. Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Hvis du modtager en anden vare, end du har bestilt, skal du kontakte vores kundeservice her. Så sørger vi for at du får byttet din vare til den rigtige.

11. Min pakke er beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?

Hvis forsendelsen er tydeligt skadet ved modtagelsen, skal du nægte modtagelse, og forsendelsen vil blive returneret til Harald Nyborg – kontakt også vores kundeservice, og gør opmærksom på, om vi skal sende en ny vare til dig.

​​​​​​​Hvis en eller flere varer i pakken er beskadiget, bedes du tage et billede af skaden og emballagen, derefter bedes du kontakte vores kundeservice her og vedhæfte et billede af skaden.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.