Levering fra 38,-
Landsdækkende bytteservice

Du kan stadigvæk handle online

Vores butikker holder lukket, men du kan stadigvæk handle online på www.harald-nyborg.dk. Du kan handle online med Click & Collect eller bestille til levering.

Click & Collect er en online løsning, hvor du kan bestille online her på www.harald-nyborg.dk og afhente din bestilling i din lokale Harald Nyborg-butik.

VÆRD at vide når du benytter Click & Collect

Hvornår kan du forvente, at din Click & Collect ordre er klar og pakket til afhentning?
Den enkelte Harald Nyborg-butik pakker din ordre så hurtigt de kan, og i den rækkefølge din ordre registreres i vores system i forhold til alle andre ordrer.

Det tidspunkt, hvor din ordre ligger klar til afhentning, afhænger derfor af, hvilket tidspunkt på dagen du har gennemført din ordre. Din Click & Collect ordre er forventeligt klar samme dag og inden for maks. 24 timer.

Sådan handler du med Click & Collect

Obs! Det er ikke muligt at købe på afhentningsstedet.

Hvilke betalingsmetoder kan benyttes ved Click & Collect?
Der kan bentyttes betalingskort og gavekort ved Click & Collect bestillinger.

Kan jeg være sikker på, at varen er på lager i butikken?
Det kan forekomme, at enkelte varer er udsolgte i butikken fra din ordre gennemføres til den pakkes. Du vil her blive ringet op af butikken for en særskilt aftale.

Hvornår ved du, at din Click & Collect ordre kan afhentes?
Du vil blive ringet op, eller du vil modtage en SMS, når din Click & Collect ordre er pakket og klar til afhentning i din valgte butik.

I hvilket tidsrum kan min Click & Collect ordre afhentes?
Din Click & Collect ordre kan afhentes i din valgte butik indenfor vores normale åbningstider, som er: Hverdag fra kl. 8.00 – 19.00 og i weekenden kl. 8.00 – 17.00.

Af hensyn til kødannelse og opbevaring af pakker i butikken vil vi dog gerne henstille til, at du afhenter din ordre hurtigst muligt efter, at du er blevet kontaktet om, at din ordre er klar til afhentning.

Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min Click & Collect ordre?
Hvis du ikke afhenter din ordre indenfor 24 timer, efter den er pakket og klar til afhentning, er vi desværre nødt til at annullere din ordre, da vi har pladsmangel på butikkernes lagre.

Hvad skal du medbringe, når du afhenter din Click & Collect ordre ved din valgte butik?
Vi kan desværre ikke være behjælpelige med at pakke din ordre i din bil eller på din trailer, du skal derfor selv sørge for at medbringe det, der skal til for at kunne fragte din Click & Collect ordre videre ud til bil eller hjem.

Det er dog muligt at låne en trailer. Henvend dig venligst ved udlevering herom.

Du skal også kunne fremvise din ordrebekræftelse, enten udskrevet eller på din mobil, ved udlevering af varer, og evt. ID ved forlangende.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse efter, at jeg har gennemført mit køb, hvad gør jeg?
Vi opfordrer til, at du tjekker spamfilteret i dit mailprogram inden du kontakter vores kundeservice. Har du brug for at kontakte kundeservice alligevel, kan du gøre det her. Udfyld formularen og vælg den butik du ønsker at afhente ordren fra.

Kan jeg lave ombytning eller returnere varer, jeg har købt inden Harald Nyborg-butikkerne lukkede?
Vores butikker har kun åbent for afhentning af Click & Collect ordrer, og du kan desværre ikke ombytte, returnere (herunder julegaver mv.) eller tilkøbe ekstra fra butikken, før vores butikker åbner igen.

Bemærk venligst, at vi har forlænget byttefristen og returretten til foreløbigt den 31. marts. Hold dig orienteret her på siden.

Kan jeg trygt afhente min Click & Collect ordre ift. at holde afstand og følge sundhedsmyndighedernes retningslinjer?
I forbindelse med afhentning af din Click & Collect ordre, har vi i hver butik tydelig skiltning om, hvordan du skal forholde dig, og hvor du skal afhente din bestilling. Harald Nyborg opfordrer på det kraftigste til, at alle viser gensidigt hensyn og giver plads til hinanden, således at pakkerne kan udleveres med behørig afstand.

Følg derfor skiltningen og bær mundbind, medmindre du er undtaget.

Har du spørgsmål til din Click & Collect bestilling?

Alle vores butikker er lukket indtil den 28. februar, men vi har fortsat personale på arbejde, som pr. telefon og mail kan besvare dine spørgsmål.

Spørgsmål og annullering vedr. Click & Collect bedes rettet til den butik, der er valgt som afhentningssted. Du kan finde mail for det pågældende afhentningssted på din ordrekvittering. Du kan også vælge at besvare mailen med den tilsendte ordrekvittering. Har du brug for at ringe til afhentningsstedet, kan du finde listen med telefonnumre på vores butikker her.

Ved øvrige spørgsmål vedr. Click & Collect kontakt kundeservice her og vælg ”produkter købt via butik” i kontaktformularen.

dankortvisa-electronvisamastercardmaestroikano-bankmobilepaynetsdanske-fragtmaendglspostnord