Levering fra 38,-
Landsdækkende bytteservice

Ofte stillede spørgsmål

VIGTIG INFO – KORTERE SVARTID

Alle vores butikker er lukket indtil d. 7. februar, men vi har personale på arbejde som pr telefon og mail kan besvare spørgsmål.

Spørgsmål og annullering vedr. Click & Collect bedes rettet til den butik der er valgt som afhentningssted (mail står i ordrekvittering eller besvar mail med ordrekvittering – telefon nr i link) øvrige spørgsmål vedr Click & Collect vælg ”produkter købt via butik”

Favoritbutik vælges under ”se lagerstatus i din butik”

Vores webshop har ekstra travlt i øjeblikket på grund af nedlukning af vores butikker – leveringstiden er derfor længere end normalt ca. 6 – 7 hverdage – du vil modtage en mail når din ordre er afsendt eller hvis der er yderlig forsinkelse på din ordre – se eventuelt din ordrekvittering.

Ombytning af defekte vare købt i butik eller på webshop er muligt ved henvendelse i butikkens vareudlevering. Vi har ikke mulighed for at udbetale penge før efter d. 17 januar.

Julegaver kan byttes indtil d. 28 februar 2021.

Gavekort kan ikke bruges via hjemmesiden eller Click & Collect – kan desværre først benyttes når vores butikker åbner igen.

Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål. Vælg herunder hvad du ønsker at vide mere om.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice eller telefon 63 95 95 95.

dankortvisa-electronvisamastercardmaestroikano-bankmobilepaynetsdanske-fragtmaendglspostnord