• Landsdækkende bytteservice
  • Fragt fra kr. 29,-

Andet

1. Kan butikken have min vare stående til senere afhentning?

Når varen er købt og betalt, er det ikke længere Harald Nyborgs ejendom. Derfor skal varen hurtigst muligt, og inden butikken lukker, afhentes i vareudleveringen, på den måde risikerer butikken heller ikke at sælge din vare igen.

2. Hvor finder jeg en kampagnekode?

Vi tilbyder løbende forskellige kampagnekoder, disse fremgår almindeligvis i vores kataloger eller på vores Facebookside.

3. Hvordan køber jeg et gavekort?

Du kan købe gavekort her.


Gavekort vil blive sendt til dig med posten. Du kan også købe gavekort i alle butikker.

4. Kan jeg betale med gavekort på hjemmesiden?

Ja, du kan godt betale med gavekort online – du skal blot vælge gavekort, når du kommer til betalingsdelen.

5. Kan jeg betale med gavekort i butikkerne

Ja, du kan sagtens betale med dit gavekort i vores butikker.

Det er desværre ikke muligt at, købe en vare der er mærket ”levering direkte af leverandør” da denne ikke sælges i butikkerne, men kun kan købes via hjemmesiden.

6. Jeg kan ikke finde min faktura, hvordan får jeg en kopi?

Hvis du har købt varer på vores hjemmeside, vil du modtage en faktura på mail, når din bestilling afsendes fra vores lager. Husk, at tjekke i din spam mappe, om den er landet der.


Er den helt væk, kan du kontakte kundeservice her, så kan vi sende dig en fakturakopi. Kan du huske dit fakturanummer, skal dette oplyses.


Du kan også oplyse dit kundenummer eller ordrenummer.


Har du købt varer i en af vores butikker, skal du kontakte den butik, du har handlet i. Her skal du oplyse et ca. tidspunkt for købet (dette kan du finde i netbank, hvis du har betalt med betalingskort) samt hvilken vare du købt.


Du kan med fordel tilmelde dig Storebox, så modtager du en digital kopi af dine fakturaer ved køb med betalingskort i butikken.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.