Levering fra 29,-
Landsdækkende bytteservice

Harald Nyborg kundeservice

Kære Kunde

Vi får mange henvendelser og der går op til 36 timer før du får svar og der er ventetid på telefonen.

Læs venligst nedenstående inden du kontakter os - det giver svar på mange spørgsmål og du undgår ventetid.

  • Den aktuelle leveringstid fremgår af vores hjemmeside – se under den vare du har bestilt eller din ordrekvittering.
  • Der kan af tekniske og juridiske årsager ikke tilføjes ekstra varer til en ordre
  • Ved manglende ordrekvittering – tjek venligst dit spamfilter
  • Ved manglende vare tjek venligst Track and Trace e-mail om der er sendt mere end et colli/pakke – afvent venligst 1 til 2 dage inden henvendelse
  • Tjek venligst om du har fået en e-mail vedr. forsinket levering på grund af restordre
  • Tjek på hjemmesiden om den/de varer du har bestilt er udsolgt og der er leveringstid
  • Alle vores priser er nettopriser og der ydes ikke yderligere rabat ved eventuel storkøb
Har du stadig spørgsmål kan du måske finde svar i vores Ofte stillede spørgsmål samt handelsbetingelser eller anvende en af nedenstående kontaktformularer

Spørgsmål til kundeservice vil så vidt mulig blive besvaret på hverdage i tidsrummet 8.00 - 17.00. Henvendelser modtaget efter 17.00 vil først blive besvaret næstfølgende hverdag.

  • For returnering af varer se afsnittet "Fortrydelsesret" under handelsbetingelser.
  • For åbningstider i vores butikker, brug funktionen find butik.

pris garanti
dankortvisa-electronvisamastercardmaestroikano-bankmobilepaynetsdanske-fragtmaendglspostnord