Erhverv og offentlige institutioner
Kundeservice
Kundeservice
1. Hvordan bliver jeg erhvervskunde?
For at blive erhvervskunde skal du kontakte kundeservice her, så sender vi dig et ansøgningsskema på mail, som skal udfyldes og indsendes til os.
Herefter gennemgår vores bogholderi din ansøgning, og kontakter dig. Processen tager typisk 1-2 uger.
2. Kan min offentlige institution handle med EAN-nummer?
Du kan sagtens handle med EAN-nummer på hjemmesiden. Du bedes kontakte kundeservice her, så sender vi dig et ansøgningsskema på mail, som skal udfyldes og sendes retur til os. Vi vil efterfølgende kontakte dig på mail. Der vil typisk være en ekspeditionstid på op til 2 uger.
3. Kan min private virksomhed handle med EAN-nummer?
Du kan sagtens handle med EAN-nummer på hjemmesiden. Du bedes kontakte kundeservice her så sender vi dig et ansøgningsskema på mail, som skal udfyldes og sendes retur til os. Vi vil efterfølgende kontakte dig på mail. Der vil typisk være en ekspeditionstid på op til 2 uger.
4. Kan ansatte i min virksomhed / offentlige institution handle i butikken med min firmakonto?
Ja, det kan de sagtens – hvis virksomheden / institutionen allerede er oprettet som kunde.
Når der handles på konto i butikkerne, skal der medbringes ID på personen, der handler, rekvisition eller andet der viser, hvor personen kommer fra, samt jeres kundenummer. Hvis du handler for en offentlig institution, skal du også medbringe EAN-nummer.
Alt dette oplyses ved kassen, og ekspedienten vil sætte købet ind på jeres konto.
5. Kan min virksomhed få tilsendt faktura til betaling?
Ja, hvis din virksomhed allerede er oprettet med en firmakonto hos os, kan I få tilsendt en faktura.
Når du bestiller på hjemmesiden, skal du bare huske at handle som erhverv, og huske at angive dit kundenummer. Er I ikke oprettet kan du se, hvordan I bliver det under "Hvordan bliver jeg erhvervskunde".
6. Hvad er reklamationsperioden ved et erhvervskøb?
Hvis du vil reklamere over et erhvervskøb, skal du gøre det straks efter modtagelse af varen. Se evt. vores handelsbetingelser for en uddybning af reklamation ved erhvervskøb.
7. Må jeg handle med henblik på videresalg?
Ja, men hvis ikke andet fremgår af annonceringen af prismæssigt nedsatte varer på www.harald-nyborg.dk gælder en mængdebegrænsning på 5 stk. pr. kunde. Køb af yderligere antal vil være til normal pris.
8. Er der fortrydelsesret på erhvervskøb?
Ja, du har 30 dages fortrydelsesret på erhvervskøb. Der gælder de samme regler her, som ved almindelige forbrugere. Læs mere under retur og fortrydelsesret.
9. Får jeg et kundekort, når jeg får en firmakonto?
Nej, du får ikke et kundekort til Harald Nyborg. Du får et kundenummer, som du skal oplyse, når du handler hos os.