Produktspørgsmål
Kundeservice
Kundeservice
1. Er alle varer udstillet i butikken?
De fleste varer er udstillet i butikkerne, det er dog muligt at større varer samt bestillingsvarer ikke er fysisk udstillet, men vil være vist på fotostat.
2. Er prisen i butikkerne og på hjemmesiden altid den samme?
Som udgangspunkt vil priserne altid være ens i butik og på hjemmesiden, der kører dog i perioder kampagner målrettet enkelte områder, som kan give en anderledes tilbudspris i enkelte butikker.
3. Hvor kan jeg finde en brugsanvisning?
Hvis varen stadig er i salg, kan brugsanvisninger findes under produktet på vores hjemmeside.
Hvis varen er udgået af sortiment, kan de fleste findes her. Hvis brugsanvisningen ikke kan findes, er det muligt at vi kan fremskaffe den. Send en produktforespørgsel via vores formular til kundeservice her.
4. Hvor kan jeg finde reservedele til mit produkt?
De mest gængse reservedele kan bestilles igennem vores hjemmeside. Reservedele kan desværre ikke købes i butikkerne.
Hvis reservedelen du mangler, ikke kan findes på hjemmesiden, kan du kontakte os via formularen her.
Undersøg venligst modelnummer/-type inden du kontakter os. Vi gør opmærksom på, at reservedele, som vi skal bestille fra leverandøren pålægges et håndteringsgebyr.
5. Hvilke varer kommer på tilbud snart?
Det kan vi ikke svare på, hold øje med ugekataloget. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev vil du modtage næste katalog før tid i nyhedsbrevet.
Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.