• Landsdækkende bytteservice
  • Fragt fra kr. 33,-

Andet

1. Kan butikken have min vare stående til senere afhentning?

Når du har købt og betalt din vare, tilhører den dig – og ikke længere butikken. Derfor skal varen afhentes samme dag og inden butikkens lukketid i vareudleveringen.

På den måde undgår vi også, at varen ved en fejl bliver solgt til en anden.

2. Hvor finder jeg en kampagnekode?

Vi har jævnligt kampagnekoder, som du kan finde i vores ugeaviser og på vores Facebookside.

3. Hvordan køber jeg et gavekort?

Du kan købe gavekort her. eller i alle vores butikker.


Bestiller du online, sender vi gavekortet med posten direkte hjem til dig.

4. Kan jeg betale med gavekort på hjemmesiden?

Ja, du kan sagtens benytte gavekort til køb online. Vælg blot "Gavekort" som betalingsmetode, når du når til betaling.

5. Kan jeg betale med gavekort i butikkerne?

Ja, selvfølgelig – gavekort kan bruges som betaling i alle vores butikker.

Bemærk dog, at varer mærket “Levering direkte fra leverandør” kun kan købes online, og ikke i butikkerne.

6. Jeg kan ikke finde min faktura, hvordan får jeg en kopi?

Hvis du har handlet online, får du automatisk en faktura sendt på mail, når din ordre afsendes. Tjek eventuelt din spammappe.


Hvis du stadig ikke kan finde den, kan du kontakte kundeservice her.

Oplys dit ordrenummer eller kundenummer, så hjælper vi dig hurtigst muligt.


Hvis du har købt varen i en fysisk butik, skal du kontakte den pågældende butik. Hav gerne oplysninger klar om tidspunkt for købet (kan findes i netbank) og hvilken vare, du har købt.

7. Må jeg tage min hund med ind i butikken?

Af hensyn til hygiejne og andre kunders tryghed, er det desværre ikke tilladt at medbringe hunde eller andre kæledyr i vores butikker.

Den eneste undtagelse er godkendte førerhunde og servicehunde, som naturligvis er velkomne.

8. Kan jeg få mine kvitteringer digitalt med Storebox?

Nej, vi understøtter ikke Storebox og kan desværre ikke tilbyde denne mulighed.

Kvitteringer udstedes i butikken ved køb, eller sendes på mail ved onlinebestillinger.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.