• Landsdækkende bytteservice
  • Fragt fra kr. 44,-

Retur- og fortrydelsesret

1. Hvordan sletter jeg min ordre?

Hvis du fortryder din bestilling, kan du kontakte kundeservice via formularen her.

I menuen vælges: Onlinehandel – Annullering af ordre. Annullering af bestilling er kun mulig, hvis vi har fået besked inden ordren er pakket og afsendt. Hvis pakken er afsendt se under "Returnering".

2. Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til en ordre, da vi ikke kan hæve et større beløb, end det, du allerede har godkendt ved bestillingen.

​​​​​​​Vil du slette din ordre og lave en ny med de ekstra varer på, kan du kontakte kundeservice via formularen her eller på telefon 63959595.

3. Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?

Du kan returnere varen i butikken (dog ikke vare mærket med ”leveres direkte fra leverandør”) - husk altid at medbringe din faktura/bon eller du kan sende den retur til os.

​​​​​​​Returnering ved fortrydelse er for købers regning, fakturakopi skal vedlægges. Vil du returnere alle varer i din ordre, kan du vedlægge fortrydelsesformular.​​​​​​​

På den måde refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig – dette gælder også leveringsomkostningerne. Se vores handelsbetingelser for et uddybende svar. Returnerer du ikke alle varer, kan vi ikke refundere leveringsomkostningerne.

Varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør”, kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen, men du kan kontakte vores kundeservice på tlf.
63 95 95 95 og vi kan hjælpe med at, booke en afhentning af produktet. Du hæfter selv for returportoen, denne vil være svarende til beløbet for leveringen og vil blive fratrukket dit købsbeløb.

4. Jeg vil gerne sende min vare retur, hvad gør jeg?

Varen sendes til:


Harald Nyborg A/S

Gammel Højmevej 30

5250 Odense SV


Returnering ved fortrydelse er for købers regning, fakturakopi skal vedlægges.

5. Skal jeg selv betale fragten, hvis jeg fortryder mit køb?

Ja, returfragt er for købers regning.

6. Kan jeg købe en returlabel?

Vi kan desværre ikke sælge en returlabel.

Ved store uhåndterlige varer kan vi booke en afhentning med Danske Fragtmænd, pris for afhentning vil være svarende til leveringsomkostningen, som bliver fratrukket ved returnering af købsbeløbet. Hvis vi skal booke en afhentning, kan du skrive her eller kontakte os på telefon 63 95 95 95.

7. Kan jeg indlevere mit produkt i en af butikkerne?

Ja, men kun hvis varen er helt ny og i uåbnet emballage.

Dog ikke hvis varen er mærket ”leveret direkte af leverandøren”.  Kontakt din nærmeste butik for at være sikker. Du kan finde kontaktoplysninger på din nærmeste butik under funktionen "Find butik".

8. Kan jeg bytte en bestillingsvare, der er sendt direkte fra leverandøren, i en butik?

Varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør”, kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen, men du kan kontakte vores kundeservice på tlf. 63 95 95 95 og vi kan hjælpe med at, booke en afhentning af produktet. Du hæfter selv for returportoen, denne vil være svarende til beløbet for leveringen og vil blive fratrukket dit købsbeløb.

9. Hvornår og hvordan får jeg mine penge tilbage?

Vi lægger overførslen i vores system straks efter varen er modtaget retur og håndteret. Beløbet vil blive tilbageført til betalingskortet, der er benyttet ved bestillingen.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95.