• Levering fra 38,-
  • Landsdækkende bytteservice

Retur- og fortrydelsesret

1. Hvordan sletter jeg min ordre?

Hvis du fortryder din bestilling, kan du kontakte kundeservice via formularen her. I menuen vælges: Onlinehandel – Annullering af ordre.


Annullering af bestilling er kun mulig, hvis vi har fået besked inden ordren er pakket og afsendt. Hvis pakken er afsendt se under "Returnering".

2. Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til en ordre, da vi ikke kan hæve et større beløb, end det, du allerede har godkendt ved bestillingen.


Vil du slette din ordre og lave en ny med de ekstra varer på, kan du kontakte kundeservice via formularen her eller på telefon 63959595.

3. Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?

Der er 30 dages fortrydelsesret på alle non-food-varer købt på vores webshop.


Alle varer kan tilbageleveres i en af vores butikker, husk altid at medbringe din faktura.


Varen kan også returneres til vores Webshop - varen skal sendes til:


Harald Nyborg A/S

Gammel Højmevej 30

5250 Odense SV


Returnering ved fortrydelse er for købers regning, fakturakopi skal vedlægges. Vil du returnere alle varer i din ordre, kan du vedlægge fortrydelsesformular.​​​​​​​

På den måde refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig – dette gælder også leveringsomkostningerne. Se vores handelsbetingelser for et uddybende svar. Returnerer du ikke alle varer, kan vi ikke refundere leveringsomkostningerne.

4. Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?

Varen sendes til:


Harald Nyborg A/S

Gammel Højmevej 30

5250 Odense SV


Returnering ved fortrydelse er for købers regning, fakturakopi skal vedlægges.

5. Skal jeg selv betale fragten, hvis jeg fortryder mit køb?

Ja, returfragt er for købers regning.

6. Kan jeg købe en returlabel?

Vi kan desværre ikke sælge en returlabel.


Ved store uhåndterlige varer kan vi booke en afhentning med Danske Fragtmænd, pris for afhentning er pt. DKK 399,00, som bliver fratrukket ved returnering af købsbeløbet. Hvis vi skal booke en afhentning, kan du skrive her eller kontakte os på telefon 63959595.

7. Kan jeg indlevere mit produkt i en af butikkerne?

Ja, men kun hvis varen er helt ny og i uåbnet emballage. Der kan være særtilfælde ved hvidevarer, og varer afsendt direkte fra leverandør.


Kontakt din nærmeste butik for at være sikker. Du kan finde kontaktoplysninger på din nærmeste butik under funktionen "find butik".

8. Kan jeg bytte en bestillingsvare, der er sendt direkte fra leverandøren, i en butik?

Du kan altid bytte dine varer i butikken, så længe de er i ny og uåbnet emballage. Du skal bare huske at have din faktura med. Kontakt din nærmeste butik for at være sikker på at de har mulighed for at modtage din vare.


Er emballagen brudt, skal varen sendes retur til os. Se under "Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?", for at finde ud af, hvordan du sender en vare retur til os.

9. Hvornår og hvordan får jeg mine penge tilbage?

Vi lægger overførslen i vores system straks efter varen er modtaget retur og håndteret.


Hvis varen er betalt med betalingskort, vil pengene almindeligvis være på din konto inden for en uge.


Hvis der er anvendt bankoverførsel ved køb, så skal vi bruge dit registrerings- og kontonummer for at kunne tilbageføre pengene.


Pengene vil være tilbageført inden for en uge fra modtagelse af kontooplysninger. Hvis varen returneres i butikken, vil pengene kunne gives retur med det samme.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95.