• Levering fra 38,-
  • Landsdækkende bytteservice

Reklamation

1. Min vare er gået i stykker - hvad gør jeg?

Ved fejl/defekter på varen kan du skrive til kundeservice her eller kontakte serviceafdelingen på telefon 63959508.

2. Er garanti og reklamationsret det samme, og hvor længe gælder de?

Nej, reklamationsret er lovpligtigt, og findes på alle varer i 2 år fra købsdato.


Garanti er en udvidelse af reklamationsretten, og stiller dig som køber bedre.


Garantilængden afhænger af produktet men fremgår altid tydeligt under varen på hjemmesiden, og i nogle tilfælde på manual og emballage.

3. Er der reklamations- og fortrydelsesret på demovarer?

Der er altid 2 års reklamationsret på alle varer købt i Danmark, med mindre andet er angivet på din faktura.


Ved fortrydelse gælder de almindelige fortrydelsesbestemmelser.

4. Hvad er selvforskyldt skade og fejlhåndtering?

Selvforskyldt skade kan f.eks. være, at du har tabt din telefon. Fejlhåndtering kan være, at du ikke har læst og forstået manualen, og derfor har skadet produktet.

5. Kan jeg indlevere varen i en af butikkerne?

Ja, du kan altid tage din defekte vare og din købsfaktura med i nærmeste butik og reklamere der. Der kan være særtilfælde ved hvidevarer, og varer afsendt direkte fra leverandør.


Kontakt din nærmeste butik for at være sikker her.

6. Hvis min vare skal sendes ind til undersøgelse/reparation?

Hvis din vare er gået i stykker, kan den indleveres til undersøgelse/reparation i en af vores butikker.


Det er også muligt at sende varen ind, forsendelses omkostninger refunderes af Harald Nyborg, hvis reklamationen accepteres.

7. Hvorfor skal jeg sende alle dele ind, når jeg reklamerer?

Leverandøren skal bruge den komplette vare, for at kunne undersøge, at alt virker som det skal inden returnering til dig.

8. Jeg har ikke original emballage – hvad gør jeg?

Det er ikke et krav, at du har emballagen, for at kunne reklamere over dit defekte produkt.

9. Har jeg mulighed for at tale med en tekniker vedr. mit defekte produkt?

I langt de fleste tilfælde kan vi sætte dig i kontakt med en tekniker eller leverandøren af produktet, om ikke andet har vores serviceafdeling et godt kendskab til de fleste produkter.


Kontakt vores serviceafdeling via formular her eller på 63959508.

10. Hvor lang behandlingstid er der på en reklamationssag?

Hvis din vare er indleveret til reparation, er den forventede reparationstid op til 3 uger, dette afhængigt af produkttype.

11. Hvor finder jeg status på min reklamationssag?

Du kan kontakte vores serviceafdeling via formular her eller på telefon 63959508 for at få status på sagen.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller telefon 63959595.