• Levering fra 38,-
  • Landsdækkende bytteservice

Forsendelse og levering

1. Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan der være to mulige grunde:

Din mail er forkert
Har du skrevet din mailadresse forkert, kan ordrebekræftelsen ikke komme frem til dig. Kontakt kundeservice her ​​​​​​​eller på telefon 63 95 95 95, så kan vi rette din mailadresse, og gensende din ordrebekræftelse.

Din ordre er ikke gået igennem
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse kan det være, at din ordre aldrig er gået igennem. Dette kan f.eks. skyldes en fejl da du skulle betale. Kontakt kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95. , inden du bestiller igen, så vi kan tjekke, om ordren er gået igennem.

2. Kan jeg få min bestilling leveret i en af Harald Nyborgs butikker?
Det er desværre ikke muligt at få leveret i en af vores butikker.

3. Kan jeg vælge leveringstidspunkt?
Nej, det er ikke muligt at vælge dag eller tidspunkt. Vi kan dog udskyde afsendelse af pakken, hvis du f.eks. først ønsker pakken afsendt om 14 dage. Ønske om dette kan noteres i beskedfeltet ved bestilling.

4. Kan jeg blive kontaktet inden levering?
Vi kan notere på fragtbrevet, at du gerne vil ringes op inden levering, og chaufføren vil, hvis det er muligt, efterkomme dit ønske. Noter i beskedfeltet ved bestilling at du ønsker at blive ringet op f.eks. 30 minutter før.

5. Bliver min vare sat uden kvittering, hvis jeg ikke er hjemme?

Ved køb af vores almindelige sortiment, stilles varen kun, hvis du selv har bedt om det.

Køber du brændsel, så som træpiller, bliver de altid stillet uden kvittering, hvis du ikke er hjemme, når leveringen finder sted. Ved køb af vores almindelige sortiment, stilles varen kun, hvis du selv har bedt om det.

6. Kan min levering blive sat på adressen?

Leveringer som efter købers ønske stilles uden kvittering er for købers egen risiko ved eventuelle mangler og beskadigelse.

Ved pakker under 20 kg.: Ja, ved PostNord skal man være tilmeldt "Flexlevering", link til dette findes i feltet levering under bestillingen.


Ved pakker over 20 kg.: Ja, vi kan bede fragtmanden stille forsendelsen. Ved bestilling kan "Må stilles uden kvittering" afkrydses. I vores handelsbetingelser kan du også finde links til flexlevering og engangsfuldmagt. Det er ikke muligt både at blive kontaktet og få varen sat samtidigt.

7. Kan fragtmanden hjælpe med at bære min vare ind?

Nej, Danske Fragtmænd tilbyder ikke, at bære din vare ind. Der leveres kun til kantsten. Fragtmanden har heller ikke mulighed for at tage f.eks. dit gamle køleskab med sig, når han/hun leverer et nyt til dig.

8. Hvornår ankommer mine varer?

Vær opmærksom på, at nogle varer kan have længere leveringstid, hvis de ikke er på lager. Dette kan altid ses på hjemmesiden, inde på varen.


Ved bestillingsvarer kan der være længere leveringstid, men det fremgår altid på hjemmesiden, under varen. Du kan altid følge din pakke via track and trace, når den er afsendt fra vores lager – dette gælder ikke varer, der på hjemmesiden er markeret med "Bestillingsvare".

9. Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?

Når din pakke bliver afsendt fra vores lager, modtager du en mail med et track and trace-link, her kan du følge din pakke hele vejen fra vores lager og til dit valgte leveringssted.


Ser det ud til, at din pakke sidder fast et sted, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95.

10. Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Hvis du modtager en anden vare, end du har bestilt, skal du kontakte vores kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95. Så sørger vi for at du får byttet din vare til den rigtige.

11. Min pakke er beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?

Hvis forsendelsen er tydeligt skadet ved modtagelsen, skal du nægte modtagelse, og forsendelsen vil blive returneret til Harald Nyborg – kontakt også vores kundeservice, og gør opmærksom på, om vi skal sende en ny vare til dig.


Hvis varerne i pakken er skadede skal du tage billede af skaden og emballagen, derefter skal du kontakte vores kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller på telefon 63 95 95 95.