• Landsdækkende bytteservice
  • Fragt fra kr. 29,-

Lagerstatus

1. Har I varen på lager?

På vores hjemmeside, under produktet, kan du se lagerstatus på varen og du kan med fordel benytte funktionen favoritbutik.

2. Hvad betyder det, at varen ikke er på lager online?

Det betyder at varen ikke kan sendes til dig pt. Hvis der står en forventet leveringsdato, kan du vælge at modtage en besked når varen igen er på lager, og derefter lave en bestilling.


Hvis der ikke står en forventet leveringsdato, betyder det, at vi ikke har fået bekræftet næste levering. Det er ikke muligt at bestille en vare, som ikke har en bekræftet leveringsdato.


Hold løbende øje med hjemmesiden, for at se hvornår varen kommer på lager igen.


Det er muligt at din lokale butik har varen på lager, se lagerstatus under produktet ved at vælge butik.

3. Den ønskede vare er ikke på lager online, men er på lager i en butik, kan de sende direkte til mig?

Nej, butikkerne har ikke mulighed for at sende varer direkte.

4. Den ønskede vare sælges kun online, kan jeg få den sendt til butikken?

Nej, det er desværre ikke muligt at sende varen til butikken.

5. Kan butikken lægge en vare til side til mig (reservere)?

Nej, vi lægger ikke varer til side.

6. Kan jeg få en vare sendt fra en butik til en anden?

Nej, vi laver ikke vareoverførsler imellem butikkerne.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.