• Levering fra 38,-
  • Landsdækkende bytteservice

Betaling

1. Jeg bliver mødt af krav om NemID ved betaling af min ordre?

Første gang du handler med dit betalingskort på vores hjemmeside skal kortet aktiveres med NemID.


Dette er for at sikre dig som forbruger og os mod svindel. Du skal både oprette dig som bruger, og du får også en SMS med en engangskode, som skal indtastes på hjemmesiden.


I fremtiden vil du få SMS’er med engangskoder, hvis du handler for over DKK 450,00. Handler du for mindre, skal du ikke igennem denne proces. Hvis det ikke er muligt for dig at aktivere dit kort med NemID, kan du ved betaling vælge bankoverførsel. Læs mere hos Nets Denmark A/S.

2. Hvilke muligheder har jeg for finansiering?

Vi tilbyder ikke mulighed for finansiering.

3. Kan jeg betale med kontanter ved afhentningsstedet?

Det er ikke muligt at bestille pr. efterkrav, alle ordre skal betales ved bestilling, enten via betalingskort eller bankoverførsel.

Firmaer oprettet med firmakonto og offentlige institutioner er undtaget af dette.

4. Hvordan betaler jeg med faktura?

Hvis du er oprettet med firmakonto har du mulighed for at få tilsendt en faktura. Se under "Erhverv og Offentlige institutioner". Det er ikke muligt at betale med faktura som privatkunde.

5. Hvornår hæves pengene fra min konto i forbindelse med et køb?

Vi trækker pengene, når pakken er afsendt fra vores lager. Ved brug af Mastercard og Visa Electron ved bestilling vil pengene bliver reserveret på din konto med det samme, beløbet vil først blive hævet ved afsendelse af pakken.

6. Er der noget, jeg skal være opmærksom på ved betaling med MobilePay?

Når MobilePay anvendes til betaling vil det fremgå i app'en, at pengene bliver trukket med det samme. Dette er dog ikke tilfældet, pengene er kun reserveret på din konto, og bliver først trukket ved afsendelse af pakken.


Du skal også være opmærksom på, at du kun kan betale med MobilePay, hvis betalingskortet, du bruger, er tilknyttet NETS. Spørg din bank, hvis du er i tvivl.

7. Jeg har bestilt og derefter annulleret ordren. Hvornår frigives beløbet til min konto?

Ved Mastercard og Visa Electron kan der gå op til 30 dage før det reserverede beløb frigives, tiden afhænger af din aftale med din bank. Ved andre betalingskort vil beløbet blive frigivet med det samme. Ved brug af MobilePay afhænger det af hvilket betalingskort der er tilknyttet, se ovenover.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her eller telefon 63959595.