Køb foretaget på www.harald-nyborg.dk. Der kan betales med følgende nordisk udstedte betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, VISA, MasterCard og Visa Elektron. Der betales ingen kortgebyr på hjemmesiden. Der kan også betales med Dankort via MobilePay og med Apple Pay. Pengene bliver reserveret på din konto ifm., at ordren lægges på www.harald-nyborg.dk. Vi trækker dog først pengene på din konto, når varerne afsendes til den ønskede leveringsadresse. Det er gratis at benytte betalingskort, da vi betaler alle gebyrer. Beløbet på din bestilling trækkes ikke fra din konto, før varen er afsendt fra vores lager. Alle oplysninger om kortnummer og udløbsdato bliver krypteret af vores betalingsformidler (DIBS). For at handle på www.harald-nyborg.dk skal du være fyldt 18 år og være i besiddelse af et gyldigt betalingskort.
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse/faktura fra Harald Nyborg, og er din ordre endnu ikke effektueret af Harald Nyborg, kan du annullere din ordre ved at kontakte vores kundeservice. Er varerne pakket/afsendt af Harald Nyborg, har du stadig mulighed for at fortryde købet, dog bedes du udfylde fortrydelsesformularen og sende den til kundeservice@harald-nyborg.dk hvis porto skal gives retur. Kontakt kundeservice via formular her. Har du lavet bestillingen med VISA, Mastercard eller VISA Electron skal du være opmærksom på at, beløbet kan være reserveret i op til 30 dage før frigivelse, alt efter aftalen med din kortudsteder.
Leveringsmuligheder (forsendelser under 20 kg) |
|
Leveret til din adresse med DAO | Fra 33,00 |
Leveret til PostNord pakkeboks | Fra 39,00 |
Leveret til din arbejdsplads med PostNord | Fra 69,00 |
Leveret til din adresse med PostNord | Fra 69,00 |
Leveret til din adresse med PostNord (volumevarer) | Fra 109,00 |
Leveret til din adresse med Danske Fragtmand (volumevarer) | Fra 169,00 |
Leveringsmuligheder (forsendelser over 20 kg) | Omkostninger |
Leveret til din arbejdsplads | Fra 369,00 |
Leveret til privatadresse | Fra 369,00 |
Med fragtmand over 20 kg eller volumevare - levering til kantsten. Forudsætning for levering af brændsel Levering af brændsel (træpiller og træbriketter) - kun levering til brofaste øer. Fragt tillægges. Der kan være prisforskel ift. til salg i butikkerne af enkeltposer kontra pallesalg. For levering kræves fast grund (asfalt, beton, fliser etc.) til lastbilen. Levering i perlesten, grus og andet løst underlag er ikke muligt. Der kan ikke aftales bestemt leveringsdag eller tidspunkt. Varen stilles uden forudgående aftale. Forudsætning for levering af BIG BAGS med sten, grus osv. Levering af BIG BAGS (sten, grus, jord osv.) - kun levering til brofaste øer. Fragt tillægges. Ved levering sker aflæsning med palleløfter og kun til kantsten. For levering kræves fast grund (asfalt, beton, fliser etc.) til lastbilen. Levering i perlesten, grus og andet løst underlag er ikke muligt. Der kan ikke aftales bestemt leveringsdag eller tidspunkt. Varen stilles uden forudgående aftale. Leveringstiden kan variere - leveringstiden er opgivet på hjemmesiden under den enkelte vare. På nuværende tidspunkt kan vores leverandører desværre ikke sende Track and Trace e-mail på forsendelser bestilt som bestillingsvare.
Øvrig information for alle bestillingsvarer
Henstilling af leveringer uden kvittering er kun muligt hvis en fuldmagt forefindes på leveringsadressen. PostNord Flexlevering
Du kan uden begrundelse fortryde den indgåede aftale inden for 30 dage. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget dine varer. Sender du din vare retur til os, skal du inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen kan gives ved at kontakte kundeservice via formularen her. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet, udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Varen kan også returneres i en af vores butikker, dog må varen ikke have været taget i brug eller emballagen brudt. Dette gælder dog ikke varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør”, disse kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen, men du kan kontakte vores kundeservice via formularen her og vi kan hjælpe med at, booke en afhentning af produktet. Du hæfter selv for returportoen, denne vil være svarende til beløbet for leveringen og vil blive fratrukket dit købsbeløb. Er varen købt under en fragtfri kampagne, vil der dog skulle betales en returfragt på kr. 399,00. Tilbagebetaling af købsbeløbet Hvis du udøver din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). Tilbagebetalingen vil ske uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om, at du vil fortryde den indgåede aftale. Vi gennemfører tilbagebetalingen uden tillæg af gebyrer og til samme betalingskort, som du benyttede ved dit køb. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst. Returnering Har du allerede modtaget varerne, kan du returnere dem i nærmeste butik eller sende dem retur til Harald Nyborg uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du vil udnytte din fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 30 dage. Det er vigtigt, at forsendelsen forsynes med porto, som du selv skal betale. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Der er varer der i kraft af deres art, ikke kan returneres med normal post. Dette gælder f.eks. store TV, hvidevarer og andre produkter som pga. vægt/størrelse/indhold ikke accepteres som post eller pakke. Du kan kontakte vores kundeservice via formularen her hvis du ønsker, at vi skal hjælpe med at booke en afhentning. Udgifterne for returnering af disse produkter, vil du selv skulle afholde og vil være svarende til beløbet for leveringen. Er varen købt under en fragtfri kampagne, vil der dog skulle betales en returfragt på kr. 399,00. Beløbet vil blive fratrukket dit købsbeløb. Står du selv for returfragten, vil udgifterne til returnering forventes højest at koste kr. 799,00. Reservedele og varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør” og "sælges kun i webshop”, kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen. Du kan fortryde dit køb/returnere en vare ved at: Afviser du at modtage/undlader at afhente eller sender varen retur til os, bedes du udfylde "retur- og fortrydelsesskemaet" og sende det til kundeservice@harald-nyborg.dk inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Din ordreafgivelse og dit køb ved Harald Nyborg A/S via internettet er underlagt almindelig dansk lovgivning. Læs om sikkerhed og dine rettigheder når du handlet på internettet: www.forbrug.dk Klageadgang Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice via formularen her. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet. Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her. Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse kundeservice@harald-nyborg.dk