Reklamation
1. Min vare er gået i stykker - hvad gør jeg?
2. Er garanti og reklamationsret det samme, og hvor længe gælder de?
3. Er der reklamations- og fortrydelsesret på demovarer?
4. Hvad er selvforskyldt skade og fejlhåndtering?
5. Kan jeg indlevere varen i en af butikkerne?
Ja, du kan altid tage din defekte vare og din købsfaktura med i nærmeste butik og reklamere der. Reservedele og varer der er mærket "leveres direkte fra leverandør" og "sælges kun i webshop" kan deværre ikke returneres til butikken. Ved tvivl, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice her.
6. Hvis min vare skal sendes ind til undersøgelse/reparation?
7. Hvorfor skal jeg sende alle dele ind, når jeg reklamerer?
8. Jeg har ikke original emballage – hvad gør jeg?
9. Har jeg mulighed for at tale med en tekniker vedr. mit defekte produkt?
I langt de fleste tilfælde kan vi sætte dig i kontakt med en tekniker eller leverandøren af produktet, om ikke andet har vores serviceafdeling et godt kendskab til de fleste produkter. Kontakt vores serviceafdeling via formular her.