Retur- og fortrydelsesret
1. Hvordan sletter jeg min ordre?
I menuen vælges: Onlinehandel – Annullering af ordre. Annullering af bestilling er kun mulig, hvis vi har fået besked inden ordren er pakket og afsendt. Hvis pakken er afsendt se under "Returnering".
2. Kan jeg tilføje varer til min ordre?
3. Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?
Har du allerede modtaget varerne, kan du returnere dem i nærmeste butik eller sende dem retur til Harald Nyborg uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du vil udnytte din fortrydelsesret. Retur- og fortrydelsesskema skal udfyldes og sendes til kundeservice@harald-nyborg.dk. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 30 dage. Det er vigtigt, at forsendelsen forsynes med porto, som du selv skal betale. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Der er varer der i kraft af deres art, ikke kan returneres med normal post. Dette gælder f.eks. store TV, hvidevarer og andre produkter som pga. vægt/størrelse/indhold ikke accepteres som post eller pakke. Kontakt kundeservice via formularen her hvis du ønsker at, vi skal hjælpe med at booke en afhentning. Udgifterne for returnering af disse produkter, vil du selv skulle afholde og vil være svarende til beløbet for leveringen. Er varen købt under en fragtfri kampagne, vil der dog skulle betales en returfragt på kr. 399,00. Beløbet vil blive fratrukket dit købsbeløb. Reservedele og varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør” og ”sælges kun i webshop”, kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen. Du kan fortryde dit køb/returnere en vare ved at: Afviser du at modtage/undlader at afhente eller sender varen retur til os, skal du udfylde retur- og fortrydelsesskemaet og sende det til kundeservice@harald-nyborg.dk inden fortrydelsesfristen er udløbet.